Qışda avtomobilin "qış rejimi" mühərrik gücünün azalmasına səbəb ola bilər: avtomobil qaz pedalına daha yavaş reaksiya verir, sürət itir və dinamika pisləşir.
MilliYol.Az xəbər verir ki, RQ mütəxəssisləri gücün azalması problemini necə həll etmək barədə danışıblar.
Mütəxəssislər izah ediblər ki, dayandığı zamanı yığılan kir və pas mühərrik işə salındıqda yanacaq sisteminə nüfuz edir və bununla da onun bir çox elementlərini tıxayır, buna görə də mühərrik "titrəyə bilər".
Bu vəziyyətdə yanacaq və hava filtrləri dəyişdirilməlidir. İlk dəfə belə bir prosedur 20-25 min kilometrdən sonra, növbəti - 30-45 min kilometrdən sonra aparılmalıdır.
Bu, kömək etmirsə, o zaman şamları dəyişdirməlisiniz, onların aşınması aşağı keyfiyyətli yanacaqdan, həmçinin uzun müddət dayanmadan və tez-tez tıxaclara düşməkdən təsirlənir. Bu vəziyyətdə şamlar dartma gücünü azaldır, buna görə də hər 30-35 min kilometrdən bir dəyişdirilməsi məsləhət görülür.
Mühərrikin silindrlərinin içərisində aşağı sıxılma nisbəti də onun gücünə təsir edə bilər. Belə bir problemin xarakterik xüsusiyyətləri artan yanacaq və yağ istehlakı, eləcə də neytral vəziyyətdə qeyri-ahəngdar işləmədir.
Avtomobiliniz turbo mühərriklə təchiz olunubsa, bu vəziyyətə məsələyə daha ciddi yanaşmalısınız. Çox vaxt bu problemlər turbinin özünə mexaniki ziyan vurması səbəbindən yaranır. Zədənin görünüşü xarakterik səslər, fərqli rəngli işlənmiş qazlar və artan yanacaq və ya yağ istehlakı ilə özünü göstərir.