SEO (Search Engine Optimization) axtarış motorları üçün veb saytın optimallaşdırılmasına yönəlmiş bir sıra tədbirləri təsvir etmək üçün istifadə edilən termindir. SEO yalnız axtarışlardan yüksək keyfiyyətli ziyarətçilər əldə etmək üçün deyil, həm də veb saytınızın istifadəçi dostu və etibarlılığını artırmaq üçün bir yol olduğu vacibdir. SEO xidmeti-nin iki əsas komponenti var: On-Page və Off-Page SEO.
On-Page (Sayt daxili) SEO
On Page SEO veb saytınızı axtarış motorları üçün optimallaşdırmaq üçün edə biləcəyiniz tədbirlərə aiddir. Ən vacib On Page SEO məshələtlərini aşağıdakı kimi sıralamaq olar:
• Optimallaşdırılmış başlıqlara və təsvirlərə sahib olmaq
• Düzgün URL strukturları
• İstifadəçi dostu naviqasiya (breadcrumb, sayt xəritələri)
• Optimallaşdırılmış daxili bağlantılar
• Mətnin Formatlanması (qalın, kursiv və s. istifadə)
• Düzgün optimallaşdırılmış H1 etiketi və digər başlıqlar
• Şəklin optimallaşdırılması (şəkil ölçüsü, uyğun şəkil adları və Alt mətndən istifadə)
• İstifadəçi dostu 404 səhifə
• Sürətli yüklənən səhifələr
• Mobil uyğun səhifələr
• Yüksək keyfiyyətli yeni məzmun (bu həmişə ən vacib SEO faktorudur)
• Xarici bağlantılar (heç bir pozulmuş keçid və ya “pis” saytlara keçid olmadan)
Off-Page (Sayt Xarici) SEO
On Page SEO-dan fərqli olaraq, Off Page SEO veb saytınızın hüdudlarından kənarda keçirə biləcəyiniz fəaliyyətlərə aiddir. Ən vaciblərini isə belə sıralamaq olar:
• Link qurulması
• Sosial Media Marketinqi
• Brendin qeyd edilməsi
Off Page SEO Niyə Vacibdir?
Axtarış motorları axtarış edənə ən yaxşı nəticələri vermək üçün SEO amillərini (yuxarıda qeyd olunanları), bəzi digər keyfiyyət amillərini və sayt xarici SEO amillərini nəzərə alır. Sayt xarici SEO axtarış motorlarına (digər veb saytlar və istifadəçilərin) müəyyən bir veb saytı necə qəbul etdiyi barədə çox yaxşı siqnal verir.
Yüksək keyfiyyətli və faydalı veb saytın digər veb saytlardan geri bağlantılar (backlink) alma ehtimalı daha yüksəkdir. Bunun nəticəsində sosial mediada (Facebook bəyənmələri, tvitlər, Pinlər və s.) brenddən bəhs etdirmə ehtimalı, bənzər düşünən istifadəçilərin icmalları arasında əlfəcinlərə salınması və paylaşılması daha yüksəkdir.
Backlink Səhvləri Hansılardır?
Backlink, saytınıza hiperlink verən geri bağlantılara istinad edən bir termindir. Google reytinqlərinin əsas məntiqi geri keçidlərə əsaslanır. Bununla belə, zamanla inkişaf edən axtarış sistemləri alqoritmləri, reytinqlərə yeni ölçülər və meyarlar əlavə etdi. Buna görə də, pis backlinklər indi xeyirdən daha çox zərər verir. Veb sayt sahibləri isə daha yüksək reytinqlərə nail olmaq və keçidlərinin sayını artırmaq üçün bir sıra səhvlər edirlər. Belə ki, keyfiyyətsiz geri bağlantılar saytınızın reytinqinə zərər verə bilər və Google cəzası ilə nəticələnə bilər. Ən çox edilən səhvləri isə aşağıdakı kimi sıralamaq olar:
Çarpaz Bağlantı Səhvləri: Çarpaz keçid bu ikisi arasındakı əlaqədir. Bu, sayt sahiblərinin ən çox etdiyi səhvlərdən biridir. İstənilən vaxt iki sayt arasında keçidləri paylaşmayın. Məsələn, A saytından B saytına keçidlər paylaşa bilərsiniz. B saytından A saytına keçidlər paylaşmaq isə cross-link işi deməkdir. Əks təqdirdə veb saytınız üçün problemlər yaranacaqdır.
Əlaqəsiz Saytlardan Link Əldə Etmək: Sayt sahiblərinin etdiyi səhvlərdən ən böyüyü aidiyyatı olmayan saytlardan əldə olunmuş keçidlərdir. Axtarış sistemlərinə heç bir dəyər qatmayan saytlardan götürülmüş linklər şişirdilmiş şəkildə alınarsa, müəyyən müddətdən sonra saytınızın cəzalandırıla bilər. Link əldə edərkən saytın təmizliyinə və eyni sektorda olmasına diqqət etmək lazımdır.
Səhv Açar Söz (Keyword) Seçimləri: Ana səhifənin daşımalı olduğu açar söz 3-ü keçməməlidir. Açar söz analizi etmək üçün daha çox dəqiq desək, keyword-ları düzgün müəyyən etmək lazımdır. Əks halda veb saytınız heç bir irəliləyiş əldə etməyəcəkdir. Axtarış motorlarına uyğun olaraq, açar sözlərinizi doğru seçimlərlə tamamlayın.
MilliYol.az